Tanfolyam időtartalma:
20 tanóra (elmélet: 6 óra, gyakorlat: 14 óra). Megengedhető maximális hiányzás: 4 óra.
Tanfolyam helyszíne:
Kihelyezett formában, vidéki helyszíneken is készek vagyunk lebonyolítani.
Oktatási napok:
Megrendelői igény szerint, a hét bármely napján (hétfő-szombat).
Részvételi díj:
Az oldalunkon megtalálható elérhetőségek valamelyikén kérje árajánlatunkat!
A képzés megkezdésének feltételei:
Iskolai előképzettség: nem szükséges.
A képzés során megszerezhető kompetenciák (képzés sikeres elvégzésével a résztvevő):
- megismeri a különböző vevőtípusokat az ügyfélszolgálat és értékesítés szempontjaiból, és ennek megfelelően képessé válik az ügyfélszolgálat és értékesítés során kialakuló társas helyzetek kezelésére, megoldására
- képessé vélik az ügyfél bizalmának megnyerésére
- képessé válik a panaszok magabiztos kezelésére
- képessé válik a magabiztos és könnyed üzletkötésre
Tananyagegységek megnevezése:
- Értékesítés és ügyfélszolgálati tréning
A képzés elvégzéséről szóló tanúsítvány kiadásának feltételei:
- A hiányzás nem haladhatja meg az összes óraszámának 20%-át
Miért éppen az Oktáv-Ráció Kft. képzését válassza?
- A tanfolyamok előadói olyan elismert szakemberek, akik nemcsak a szakmai ismeretek, hanem az oktatási tapasztalatok terén is kiemelkednek
- Az Oktáv Ráció több mint harminc éves működése alatt több ezer hallgatót képzett és jelentős oktatásszervezési referenciákkal
- Nemcsak a tanfolyam előtt, hanem közben és utána is emberközpontú és szolgálatkész ügyintézéssel fogadjuk Önt ügyfélszolgálatunkon
- A tanfolyam foglalkozásait az Oktáv Ráció felszerelt oktatási bázisában tartjuk, ahol hallgatóinkat számítógépes oktatóterem és ügyfélszolgálat is várja
- Megfelelő számú hallgató jelentkezése esetén a képzést kihelyezett formában, vidéki helyszíneken is készek vagyunk lebonyolítani