Tanfolyam időtartalma:
20 tanóra
Megengedhető maximális hiányzás: a tananyagegységről történő hiányzás nem haladja meg a felnőttképzési szerződésben meghatározott mértéket.
Tanfolyam helyszíne:
Kihelyezett formában, vidéki helyszíneken is készek vagyunk lebonyolítani.
Oktatási napok:
Megrendelői igény szerint, a hét bármely napján (hétfő-szombat).
Részvételi díj:
Az oldalunkon megtalálható elérhetőségek valamelyikén kérje árajánlatunkat!
A képzés megkezdésének feltételei:
Iskolai előképzettség: nem szükséges.
A képzés során megszerezhető kompetenciák (képzés sikeres elvégzésével a résztvevő):
- megismeri a különböző vevőtípusokat az ügyfélszolgálat és értékesítés szempontjaiból, és ennek megfelelően képessé válik az ügyfélszolgálat és értékesítés során kialakuló társas helyzetek kezelésére, megoldására
- képessé vélik az ügyfél bizalmának megnyerésére
- képessé válik a panaszok magabiztos kezelésére
- képessé válik a magabiztos és könnyed üzletkötésre
Tananyagegységek megnevezése:
- Értékesítés és ügyfélszolgálati tréning
A képzés sikeres elvégzése esetén a résztvevő a képző intézmény által kiállított tanúsítványt kap, ennek feltétele:
- Részvétel a tananyagegységen, melyről a hiányzás mennyisége nem haladja meg a felnőttképzési szerződésben meghatározott mértéket
Miért éppen az Oktáv-Ráció Kft. képzését válassza?
- A tanfolyamok előadói olyan elismert szakemberek, akik nemcsak a szakmai ismeretek, hanem az oktatási tapasztalatok terén is kiemelkednek
- Az Oktáv Ráció több mint harminchárom éves működése alatt több ezer hallgatót képzett és jelentős oktatásszervezési referenciákkal
- Nemcsak a tanfolyam előtt, hanem közben és utána is emberközpontú és szolgálatkész ügyintézéssel fogadjuk Önt ügyfélszolgálatunkon
- Megfelelő számú hallgató jelentkezése esetén a képzést kihelyezett formában, vidéki helyszíneken is készek vagyunk lebonyolítani